Spis treści

Jazda na nartach, szczególnie dla osoby rzadko uprawiającej sport, może okazać się niebezpieczna jeśli nie przygotujemy naszego ciała przed wyjazdem na trasę. Powinnaś wyćwiczyć w sobie pozytywne nawyki podejmowania odpowiedniej aktywności fizycznej każdego dnia. Jeśli wiesz, że planujesz wyjazd na narty, najlepiej jak najszybciej rozpocznij przygotowanie do Twojego sezonu narciarskiego.

Przede wszystkim, rowerek dla malucha zależy oczywiście od jego wieku. Dla małego dziecka, które ma mniej niż 5 lat, najlepiej jest na początek wybrać rowerek, który ma z boku dodatkowe kółeczka, które zapewniają stabilność i równowagę. Dziecko może wówczas wypróbować, na czym polega jazda na rowerze, jak się na nim siedzi, jak się nim kieruje i jak się pedałuje, żeby się przemieszczać.

Nordic walking, to coraz bardziej popularny sport w naszym kraju. Jak sama nazwa wskazuje, pochodzi on z zimnych rejonów krajów nordyckich, gdzie na początku chodzenie z kijkami było po prostu rodzajem wsparcia, żeby się nie przewrócić na lodzie, czy żeby podeprzeć się, kiedy idziemy po grubej warstwie niezbitego jeszcze śniegu.

Przede wszystkim, jeśli chcesz zacząć rzeźbić mięśnie brzucha, a dostrzegasz na nim tłuszcz, musimy Cię nieco zmartwić. Jeśli nie masz problemów z tłuszczem, sprawa będzie znacznie prostsza. Z pewnością masz wiele innych rzeczy do roboty, niż ćwiczenia i zdrowa dieta.

Zakwasy po treningu – jak z nimi walczyć. Jak mówi znane nam wszystkim przysłowie: trening czyni mistrza. A co, jeśli trening czyni zakwasy?

A my nie wiemy, skąd się one biorą i jak z nimi walczyć? Trening faktycznie czyni mistrza.

Podamy Ci pełną ich listę oraz damy kilka wskazówek, jak unikać zbędnych kalorii. Poza tym, że wybierzesz produkty o niskiej zawartości kalorii do przygotowywania swoich posiłków, unikaj tłuszczów typu olej, masło i margaryna.

Odpowiednie odżywianie jest istotne na co dzień, szczególnie jednak powinnaś zwracać uwagę na swoją dietę, kiedy trenujesz lub uprawiasz jakiś sport.

Głównym zadaniem napojów izotonicznych jest wyrównanie poziomu wody i elektrolitów w naszym organizmie.

Pilates staję się coraz popularniejszą formą ćwiczeń i choć głównie na zajęciu pilatsu przychodzą głównie panie, jest to sport zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Okresy przejściowe między jedną porą roku, a drugą bywają znacznym obciążeniem dla organizmu. Nagłe załamanie pogody, niska temperatura i przesilenie może doprowadzić do spadku naszej funkcjonalności i formy.