Zakwasy po treningu – jak z nimi walczyć. Jak mówi znane nam wszystkim przysłowie: trening czyni mistrza. A co, jeśli trening czyni zakwasy? A my nie wiemy, skąd się one biorą i jak z nimi walczyć? Trening faktycznie czyni mistrza. Jeśli chodzi o trening na siłowni lub inny trening sportowy, to chodzi nie tylko o same ćwiczenia, ale i o trening: nauczyć się trenować. Bo wszystkiego trzeba się nauczyć.

Każdy z nas chciałby dobrze wyglądać i cieszyć się dobrym zdrowiem, nie zawsze jednak wiemy jak to zrobić, dręczą nas różne dolegliwości czy nadwaga z którą nie możemy sobie poradzić. Możemy nawet nie mieć pojęcia jak bardzo nasze nawyki żywieniowe wpływają na nasze zdrowie i samopoczucie. Pierwszym krokiem do poprawy kondycji jest przegląd naszych nawyków żywieniowych, wyeliminowanie tych złych i zastąpienie ich dobrymi i niezbędnymi do zachowania nie tylko dobrego zdrowia ale i urody. Poniżej prezentujemy dziesięć warunków zdrowego odżywiania.

Stosowanie botoksu staje się coraz bardziej modne w dzisiejszych czasach. Dlaczego tak się dzieje, nie trudno sobie odpowiedzieć. Kult młodości i piękności prześladuje nas na każdym kroku. Zbyt często spotykamy się w telewizji, prasie czy internecie z promowaniem ideałów piękna, które nie mają ani jednej zmarszczki w wieku czterdziestu pięciu lat, ich usta wyglądają jak usta Angeliny Jolie, a ich cera jest nieskazitelna. Chcemy wyglądać podobnie. Zawsze młodo, zawsze pięknie, idealnie. Stosowanie botoksu pomaga nam w tym w łatwy, prosty, szybki i niespecjalnie drogi sposób.

twarz botoks

Podamy Ci pełną ich listę oraz damy kilka wskazówek, jak unikać zbędnych kalorii. Poza tym, że wybierzesz produkty o niskiej zawartości kalorii do przygotowywania swoich posiłków, unikaj tłuszczów typu olej, masło i margaryna. Najlepiej strawione i przyjęte przez nasz organizm zostaną posiłki gotowane lub przyrządzone na grillu, nie te usmażone na patelni. Doskonale w tym przypadku sprawdzi się grill elektryczny. Unikaj śmietany, gęstych i tłustych jogurtów czy majonezu, jako dressingu do sałatek i innych potraw.

Odpowiednie odżywianie jest istotne na co dzień, szczególnie jednak powinnaś zwracać uwagę na swoją dietę, kiedy trenujesz lub uprawiasz jakiś sport. Niezależnie, czy biegasz, chodzisz na fitness czy ćwiczysz na siłowni, powinnaś pamiętać o tym, jak istotne są zasady odżywiania przed i po treningu, niezależnie od tego czy ćwiczysz dla zdrowia i dobrej kondycji, czy Twoim głównym celem jest stracenie zbędnych kilogramów.

Głównym zadaniem napojów izotonicznych jest wyrównanie poziomu wody i elektrolitów w naszym organizmie.

Ulegają one zmianie podczas wysiłku fizycznego głównie za sprawą wydzielania potu. Dodatkowo, napoje izotoniczne i nawadniające mają za zadanie uzupełnić witaminy i minerały, a także węglowodany, które spalamy i tracimy podczas wysiłku fizycznego.

Pilates staję się coraz popularniejszą formą ćwiczeń i choć głównie na zajęciu pilatsu przychodzą głównie panie, jest to sport zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Patrząc z boku na zajęcia pilatesu można odnieść wrażenia że są to spokojne, łatwe i może nawet nudne, ale nie dajmy się zwieźć pozorom, choć w pilatesie co prawda chodzi o by kontrolować swoje ciało, o to by każdy ruch był dokładnie wykonany, to i tak z zajęć wyjdziemy zmęczone ale przede wszystkim zrelaksowane i rozciągnięte.

Im bliżej jesieni i zimy, tym więcej reklam i ulotek na temat witamin poprawiających i wzmacniających nasze zdrowie widujemy w telewizji i swoim otoczeniu. O witaminach dla poprawy zdrowia słyszymy nawet w radiu. Oczywiście, stosowanie witamin dostępnych w formie drażetek, pastylek, tabletek, proszków do rozpuszczenia w wodzie, żelków i wielu innych coraz bardziej fantazyjnych specyfików, poprawia nasze zdrowie i odporność.

Okresy przejściowe między jedną porą roku, a drugą bywają znacznym obciążeniem dla organizmu . Nagłe załamanie pogody, niska temperatura i przesilenie może doprowadzić do spadku naszej funkcjonalności i formy . Na osłabienie sezonowe wpływają zatem zarówno warunki atmosferyczne jak i te związane ze zmianą pory roku . Zmiana pory roku z cieplejszej na chłodniejszą jest najbardziej inwazyjna z wszystkich innych . Wiąże się to z tym, że organizm który nawykł do ciepła nie od razu przestawi się na niższą temperaturę, a w tym okresie wykazuje też niższą odporność . Znany jest też nam wpływ ciśnienia na nasze funkcjonowanie .

Zastanawiasz się, jak inne dziewczyny to robią, że wyglądają świetnie nawet jesienią, kiedy wszystko wokół wydaje się być szare, mroczne, a wokół tylko deszcz i opadające liście?

To możliwe, bez żadnych specjalnych zabiegów upiększających, bez masy nowych kosmetyków i dodatkowych wydatków. Jaki jest klucz do sukcesu? - Zaplanuj sobie cały tydzień. Rozplanuj dokładnie, jakie zabiegi będziesz wykonywać w kolejnych dniach tygodnia. Dzięki temu, jeśli będziesz trzymać się swojego planu, z pewnością uda Ci się osiągnąć sukces.

Subskrybuj Sport i zdrowy tryb życia

reklama

reklama