Spis treści
By intermedialna | wt., 11/02/2021 - 14:08
Niewiele kalorii mają w sobie na 100 gram :

Podamy Ci pełną ich listę oraz damy kilka wskazówek, jak unikać zbędnych kalorii. Poza tym, że wybierzesz produkty o niskiej zawartości kalorii do przygotowywania swoich posiłków, unikaj tłuszczów typu olej, masło i margaryna.

Najlepiej strawione i przyjęte przez nasz organizm zostaną posiłki gotowane lub przyrządzone na grillu, nie te usmażone na patelni. Doskonale w tym przypadku sprawdzi się grill elektryczny.

Unikaj śmietany, gęstych i tłustych jogurtów czy majonezu, jako dressingu do sałatek i innych potraw.

Postaw na sos winegret. Dodatkowo pamiętaj o unikaniu kalorycznych napojów. Zwróć uwagę, ile kalorii kryje się w niektórych sokach, które z pozoru i założenia mają być zdrowe.

Pokarmy będące zazwyczaj bazą naszych posiłków, które mają w sobie najmniej kalorii, to: pełnoziarnisty chleb (zwracaj uwagę na etykietę lub zapytaj sprzedawcę), brązowy ryż, pełnoziarnisty gotowany makaron i muesli. Jeśli chodzi o mięsa, postaw na kurczaka bez skórki, indyka i wołowinę, unikaj wieprzowiny.

W sklepach często pojawiają się w ofercie chude szynki, które nie zawierają w sobie wiele tłuszczu i kalorii.

Lubisz ryby? Możesz jeść je bez obaw, podobnie jak krewetki i większość owoców morza, które mają niewiele kalorii, są zdrowe i pozytywnie wpływają na nasz organizm.

Produkty mleczne z kolei, na jakie powinnaś stawiać, to niskotłuszczowe twarogi i serki wiejskie, chude mleko, jogurty naturalne (do których możesz dodać owoce lub musli).

Niewiele kalorii mają także białka jaj, o czym często zapominamy. Podczas treningu fitness możesz dbać o zdrowe odżywianie.

Na przekąskę w ciągu dnia postaw na rodzynki, mleko sojowe, naturalne jogurty czy kanapkę z chleba pełnoziarnistego z tuńczykiem czy inną rybą. Wbrew pozorom, niskokaloryczny jest także popcorn przyrządzony bez użycia oleju.

Wbrew pozorom również, nie wszystkie owoce są niskokaloryczne.

Niewiele kalorii mają w sobie na 100 gram : 

morele 48 kcal
arbuz, 30,4 kcal
winogrona, 66,9 kcal
melony, 33,7 kcal
kiwi, 60,9 kcal
pomelo, 38 kcal
papaya, 43 kcal
mandarynka, 34 kcal - 1 sztuka
porzeczki, 63 kcal
brzoskwinie, 39,4 kcal
grejpfruty, 42,1 kcal
limonki 30,1 kcal

 

Jeśli chodzi o warzywa, są to: czerwona papryka, pomidory, brokuły, ziemniaki, sałata, kiełki lucerny, kapusta pekińska, rzodkiewka, brukselka, cukinia, fasola, ogórek i seler.

 

Z pewnością wśród wymienionych produktów znajdziesz coś dla siebie, co chętnie wykorzystasz w swojej diecie na co dzień.

Dodaj komentarz

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Adresy web oraz email zostaną automatycznie skonwertowane w odnośniki

popularne

Worki pod oczami, które mają formę opuchlizny

Worki pod oczami, które mają formę opuchlizny lub braku naprężenia skóry, mogą mieć wiele przyczyn. Nie pojawiają się tylko u osób starszych lub tylko po ciężkim dniu w pracy, kiedy dużo czasu spędzamy przed komputerem i nasz wzrok jest intensywnie wykorzystywany. Przyczyny mogą być także inne, worki pod oczami powstają z powodu alergii, z powodu kontaktu z zanieczyszczonym powietrzem, spalinami lub z przemęczenia wspomnianego wcześniej. Zdarza się także, że dziedziczymy je po kimś z rodziny.

Remont mieszkania- co najczęściej zmieniamy w wystroju.

Remont mieszkania wiąże się często z generalną wymianą i odświeżeniem. Ściany, podłogi, sufity- często wymagają wspomnianego odświeżenia. Jak zmienić swoje mieszkanie podążając za kanonami mody? W tym sezonie zdecydowanie królują: minimalizm i styl retro. Jeżeli więc decydujemy się na zmianę kolorów w naszym mieszkanku to proponowanymi kolorami będą: turkus, butelkowa zieleń, błękit, fiolet, ciemny granat. Jako elementy dodatkowe można uznać takie kolory jak pomarańcz i żółć. Takie zestawienia kontrastów dodadzą swoistego uroku i charakteru w każdym wnętrzu.